1. Skrb za čisto in zdravo okolje
- osveščanje učencev, učiteljev in staršev o pomenu sortiranja odpadkov
- spoznavanje pomena reciklaže odpadkov
- varčevanje z energijo
- varčevanje z vodo
- zmanjševanje izpusta toplogrednih plinov
2. Skrb za zdravo prehrano in čim več gibanja
- osveščanje učencev o pomenu zdrave prehrane
- osveščanje učencev o pomenu zajtrka in redne prehrane
- vključevanje čim več sadja in zelenjave v šolski jedilnik
- sadje namesto sladkarij - praznovanje rojstnih dni v šoli s sadjem in sadnimi sokovi
- pomen hrane in odnos učencev so nje
- odpadkov hrane naj bi bilo čim manj
3. Skrb za vodo kot življenjsko vrednoto
- učenci znajo ceniti vodo kot življenjsko vrednoto;
- učenci znajo razločevati različne tipe celinskih voda;
- učenci spoznajo tipe ekosistemov s stoječo in tekočo vodo;
- učenci se seznanijo z življenjskimi razmerami v sladkih vodah;
- učenci znajo opisati kroženje snovi v vodi;
- učenci spoznajo najpogostejša onesnažila voda in posledice onesnaževanja z njimi;
- učenci se seznanijo s posledicami izsuševanja močvirnih predelov Slovenije;
- učenci opozarjajo na črna odlagališča ob vodnih telesih;
- učenci poskušajo najti rešitve, kako zmanjšati porabo pitne vode v gospodinjstvih;
- učenci se seznanijo s problematiko pomanjkanja pitne vode na sušnih območjih sveta.
DOLGOROČNI CILJI EKOŠOLE
- Ureditev kanalizacije
- Prometna varnost otrok: ureditev pločnikov, označitev prehodov za pešce v okolici šole in ostalih talnih oznak ter postavitev ležečih policajev
- Igrišče na Kovku - opremimo okolico igrišča s koši za smeti
- Divja odlagališča
|